wtorek, 8 listopada 2011

Witam
was chłopcy mam na imię Anna właśnie przeprowadziłam sie do Warszawy , całe życie mieszkałam z mężem w Berlinie, niedawno okazało się mój maż mnie zdradzał dlatego zostawiłam go żeby zasmakować trochę życia , a wiec nie chce tracić chwili chłopcy jestem dobrze sytuowaną kobietą  moja fotka tutaj   mam ochotę spotkać się z młodszym chłopakiem w wieku 20-25 lat, porozmawiać przy lampce wina możne coś więcej

jeśli jesteś dżentelmenem mogę cie sponsorować

prześlij mi swoja fotkę na   możne się kiedyś spotkamy ;]

13 komentarzy:

  1. Witam ;) czy wciąż aktualne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i jestem zainteresowany napisałem do pani wiadomość E-mail
      oraz od kad pamiętam zawsze bylem i jestem Gentelmenem
      pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz :*

      Usuń
  2. www.ondlapani.pl jeśli bedziesz miała ochotę na nieco starszego :)
    Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  3. witam 26 lat wysłałem Ci maila! aktualne jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Anno,
    sądzę że Cię zainteresuję, ale adres annakoch@onet.eu nie działa. Jeśli wciąż kogoś szukasz, podaj inny kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Anno,
    Czy Twoje ogłoszenie nadal aktualne ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć jeśli nadal aktualne jest twoje ogłoszenie to proszę napisz do mnie na emaila to wyśle ci fotke bo w ciemno nie wysyłam mam 21lat mój em to adrian.domanski@vp.pl czekam

    OdpowiedzUsuń
  8. hej widze ze mamy podobna inicjatywe ja lubie tez dobra zabawe i pieniedzy bym nie chcial bo glupio bym sie czul zalezy mi na dyskrecji napewno ci sie spodobam upawiam sport moja sylwetka jest na miejscu i mam tyle sily ze moge zajezdzic :P ogolem jestem bardzo radosny zawsze usmiechniety lubie rozbawiac kobiety wiec przy mnie bedziesz miala bole brzucha i pelno radochy haha:P aa tak powaznie zeby porozmawiac jak chcesz i uslyszec moj glos jak nam sie dogada to podaj tel zadzwonie chyba ze masz inne plany :P bartekbarter@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, jestem Paweł.Lubię dobrą zabawę i jeśli jesteś zainteresowana, napisz na e-mail: paq-pawel1996@o2.pl .Proszę o pilną dyskretność.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej jestem Michal mam 25 lat wysoki kulturalny o ciemnych wlosach :-)lubie sport poznawac nowe osoby rozmawiac na wszelaki sposob to tak w malym skrocie jesli chcesz sie poznac i jest to aktualne zapraszam moj email michalznajomosc25@gmail.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Anno jestem Hubert Gorzkowski nieco starszy niż podany przez ciebie wiek ale chciałem zaryzykować serdecznie zapraszam na mój Facebook tam są zdjęcia i wszystko czym się interesuje i w czym się trudnie. W moim odczuciu gra jest warta świeczki... Całuję Hubert

    OdpowiedzUsuń